vineri, 28 iulie 2017

Reflexii in oglinda (90) -
O altfel de ploaie!


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Mi-a placut aceasta ploaie plina de scantei, creata de artista Stacee Kalmanovsky.
Genereaza o impresie racoroasa...


(Sursa imaginilor)





@@@@@@@
                          Si in alta ordine de idei:




Pulberi de stele
 Lumineaza carari noi,
 Drumuri spirale...




Va urez un sfarsit de saptamana minunat!




Reflexii (89)



13 comentarii:

  1. Superbe fotografii,deja s-a răcorit afară!
    Un sfârșit de săptămână cât mai frumos,draga Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de viiztă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a racorit binisor. Dar totusi nu simt nevoia sa ma despart asa repede de vara...
      Un weekend excelent , Elena draga!
      Pupici!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cred ca Sorin a facut o pauza. Eu cumva merg cu acest joc inainte, pentru ca imi place ideea subiectului si e cumva un serial, ca si MFC. Ai putea, daca vrei sa postezi ceva tematic, sa-i lasi un comentariu cu link, ca sa stie.
      Weekend placut, Laura!

      Ștergere
    2. Multumesc. Sper sa revina Sorin.

      Ștergere
  3. ce frumos! sa vezi ce tare ploua la noi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe aici a plouat, dar mai cu mila...
      Dar ploaia cu boabe de sticla mi-a placut mult. Cred ca intr-o incapere cu lumini colorate, arata superb!
      Weekend placut, Coco draga!

      Ștergere
  4. Adica e ultima săptămână și gata, vine sfârșitul, și alta nu va mai fi vreodată? :( :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Banuiesc ca te referi la ultima saptamana de iulie, dar va mai fi la anul... pe vremea asta! :D

      Ștergere
  5. Frumoase imagini!
    Și mie îmi lipsesc reflexiile de vineri, deși ne împuținasem așa de tare... Poate de asta nu mai apare Sorin.

    Zile frumoase, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place jocul, asa ca voi continua serialul cu sau fara link, cand descopar ceva interesant, asa, in ritmul meu!
      Ma gandeam ca am si eu niste piramidute transparente, poate pun de vreun decor printr-un colt de casa...:D
      Zile frumoase si tie, Zina draga! Si poate faci planurile unor noi calatorii!

      Ștergere
  6. It's very simple to find out any topic on net as compared to textbooks, as I
    found this post at this web site.

    RăspundețiȘtergere