vineri, 10 noiembrie 2017

Reflexii in oglinda (95) -
Puzzle de noiembrie

Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

In Cismigiu paunii au plecat. Micul lac cu rate si lebede inca mai rezista! 


Necadere (1)

Necadere (2)

Tablou natural

Echilibristica pe poteca

"Fa si tu ca mine!"

Pozitie yoghina

"Sa stii ca te asteptam!"

"Mai facem o tura de lac?"

Tandem alb

Tandem negru

Geometrii cu pasari (1)

Geometrii cu pasari (2)

Va urez un weekend placut si interesant!











Reflexii (94)


18 comentarii:

  1. "Fa si tu ca mine!" 😂😂😂😂
    Mi-ai amintit de ceva grozav de fain, dar asa de dureros acum pentru ca persoana respectiva nu mai este printer noi...
    O sa-ti povestesc ... Pupici! Sa ai un weekend frumos!

    PS. sa nu uiti sa stai într-un picior! 😂😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-a transmis! Nu puteam sa ignor cuvintele, asa ca le-am pus aici, langa poza!
      Si am inceput consecvent sa exersez. Asa, ca sa ma aliniez eu cu mine... 😅😅😅
      Pupici! Un weekend cat mai placut sa ai!

      Ștergere
    2. Nu-i asa?
      Ridica tonusul la inaltime! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :) Multumesc mult, Laura!
      Un weekend frumos cu jocuri simpatice!

      Ștergere
  3. Ai avut o inspiratie extraordinara si o sensibilitate adanca in
    postarea aceasta,a frunzei ce nu se lasa dusa,a naturii in toamna,
    fiinte si plante,in perfecta armonie cu "elegia" acestui minunat rapsod,Stefan Hrusca !Mi-ai atins coarda sensibila !
    Iti doresc o toamna bogata,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au uimit cele doua frunze. Ar fi cazut dar inca nu puteau. Era un fel de incapatanare in a ramane la inaltimea ramurilor. Mi s-a parut ca melodia si vocea lui Stefan Hrusca este in ton cu parcul ud si spre final de toamna!
      Imi place mult cum observi nuante atat de fine!
      Zile minunate de noiembrie, cu mult senin, draga Natalia!

      Ștergere
  4. Doua roșii, doua albe, doua negre... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa! :D
      Rosu, alb si negru, dar nu pentru mult timp! Dupa aceea asteptam primavara pentru revedere!
      Un weekend fain!

      Ștergere
  5. sa speram ca mai tine mult toamna asta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa fie precum spui!
      Peste tot!
      Un weekend excelent, draga Coco!

      Ștergere
  6. cu toate ca toamna este in noiembrie tare gri, tu ai gasit piese superb colorate pentru puzzleul pe care ni-l prezinti :-) Felicitari!
    un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca sunt multe culori! Si sper sa tina cat mai mult, ca tare sunt frumoase!
      Multumesc, mult pentru ganduri si urare!
      Un weekend excelent si tie, draga Carmen!

      Ștergere
  7. Ce mult imi plac lebedele <3!!!!
    Vai si cele negre... mi-am adus aminte cand am vazut prima data de uimirea aceea... <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbe! Tare gratioase in apa. Mi-ar placea sa stiu unde au casuta pe perioada rece!
      Zile frumoase, draga Rux! Te pup!

      Ștergere
  8. Ma tot intorc la poze, sa gasesc cuvinte, dar cuvintele se tot alearga - ca frunzele zapacite de vant! :)
    Imi plac "dialogurile", si-mi place tabloul, si-mi plac lebedele, si geometriile cu pasari. :) Imi place postarea si-mi plac gandurile din "spatele" ei. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si totusi cuvintele s-au legat, asa ca vantul s-a oprit! :D
      Si totusi "dialogurile" sunt firesti, eu asa cred... Parca nici nu puteau fi altele... :D
      O saptamana minunata si tie, Diana draga! Sper ca esti bine!
      Pupici! <3

      Ștergere